هدفون ها را بهتر بشناسیم!

معرفی برترین محصولات حوزه تکنولوژی

هدفون ها را بهتر بشناسیم!

هدفون یک جفت بلندگوی کوچک است که برای گوش دادن به صدا از رایانه، پخش کننده موسیقی یا سایر دستگاه های الکترونیکی دیگر استفاده می شود. هدفون ها در اصل از یک بلندگو برای هر گوش تشکیل می شدند که توسط یک نوار روی سر به هم متصل می شد. در حالی که این سبک هنوز مورد استفاده قرار می گیرد، هدفون های مدرن با فرمت بسیار کوچکتر نیز در دسترس هستند که در گوش قرار می گیرند و معمولاً هدفون های هدفون نامیده می شوند. هدفون های امروزی می توانند بی سیم یا سیمی باشند.
 
هدفون‌ برخلاف بلندگوهایی طراحی شده‌اند که صدایی تولید می‌کنند که می‌تواند توسط هر کسی در منطقه شنیده شود. اولین هدفون در سال 1910 توسط نیروی دریایی ایالات متحده ساخته شد، هدفون های اولیه ساده بودند و به عنوان یک گوشی بدون وسایل الکترونیکی پیچیده استفاده می شدند.
هدفون که گاهی اوقات به عنوان هدفون شناخته می‌شود، یک دستگاه خروجی سخت‌افزاری است که به درگاه خروجی رایانه یا درگاه بلندگو وصل می‌شود. هدفون به شما امکان می دهد بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود به صدا گوش دهید یا فیلم تماشا کنید. 
هدفون که گاهی اوقات به عنوان هدفون شناخته می‌شود، یک دستگاه خروجی سخت‌افزاری است که به درگاه خروجی رایانه یا درگاه بلندگو وصل می‌شود. هدفون به شما امکان می دهد بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود به صدا گوش دهید یا فیلم تماشا کنید. تصویر نمونه‌ای از هدست HyperX USB از Kingston  است که شامل یک میکروفون (یک دستگاه ورودی)، راه‌حلی محبوب برای بازی‌های رایانه‌ای است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.